6/25/2008

Repercusiuni-le de dupa alegeri 2008

Poate ca suna tardiva expunerea de mai jos... Cu toti am asistat la aceste alegeri locale ,indiferent de locatia din care provenim si unde am avut drept de vot, in cazul meu in frumosul municipiu resedinta de judet ,BAIA MARE nu baia mica ! Dar iata ca apar si primele ...hai sa le spunem repercursiuni la dresa stafului de campanie al acelui partid ( a se citi CORIN PRIMAR ) auto-intitulat www.corinprimar.ro. Chiar nu inteleg eu ca si multi alti locuitori ai acestui oras un lucru foarte bizar : "Cei mai multi baimareni ma cunosc drept Corin. Nu drept domnul Corin Chereches, candidat din partea PD-L la Primaria Baia Mare. Sunt Corin, un baimarean ca oricare altul, dar care isi doreste mai mult pentru orasul sau. Cand am primit propunerea sa candidez la Primarie m-am gandit foarte mult daca trebuie sa o accept sau nu. Temerile mi-au fost risipite caci aceasta candidatura mi-era propusa de Emil Boc , presedintele partidului si unul dintre cei mai dinamici edili din Romania ... De aceea am ales să le pun această întrebare concetăţenilor mei: "De ce trăim în Baia Mică?"..." Pai domnilor ex-candidati in primul rand am cercetat sa aflu unde se afla localiatea BAIA MICA ...si sa fiu al naibi daca am reusit sa o gasesc ,nu imi dau seama cum poate sa candideze la o functie intr-o localitate care nu este situata geografic in aceasta tara ? Eu consider ca aceasta a fost pretul platit de candidatul PD-L la primaria orasului BAIA MARE, alegatorii s-or fi gandit ca nu ii reprezinta cu adevarat ! Si ca sa fie toate bune si frumoase ia aruncati-va ochii la acest "spot electoral" : http://www.youtube.com/watch?v=-iusmHSLrfQ ! In urma esecului , Prim-vicepresedintele PD-L Maramures, Sanda Roman, si secretarul general adjunct al organizatiei, Calin Herteg, au fost schimbati luni, 23 iunie, din functie, prin decizia membrilor Biroului Permanent Judetean iar Mircea Man a mai argumentat ”Sanda Roman, prin actiunile sale, a contribuit la franarea partidului. In plus, a avut iesiri nepregatite in campanie, care au adus prejudicii atacand fara noima oameni politici din judet si a scazut foarte mult rezultatul pe Baia Mare. In plus, am pierdut turul doi la Baia Mare, unde cei doi erau responsabili”, a motivat liderul PD-L Maramures. Comentariile sunt chiar de prisos,asta am ales ...asta avem in urmatorul mandat la car-muirea judetului Maramures . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cum comentati aceasta opinie personala?

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI DE CLICKURI

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI  DE CLICKURI
17 martie 2009 – 16 aprilie 2009

~~~~~ Radio ((( T ))) Baia Mare live here ~~~~~

Ascultati Radio ((T ))) Baia Mare 106,1 Fm

 Pentru a putea asculta radio direct pe site  trebuie sa aveti instalat plugin-ul pentru formatul AAC+.

...Descarca de aici...



Statistica vizite

Al Tau IP Este:
 Top Director Site-uri Yahoo! Statut (Online/Offline) Viziteaza si profilul de aici: Netlog