7/14/2008

Am dorit ...dar nu am fost doriti...

Cu putin timp in urma anuntam campania " Toata Vara Transilvara " la Strandul Municipal din Baia Mare ,unde echipa Radio Transilvania Baia Mare era dispusa sa isi sacrifice putinul timp liber pe care il are la dispozitie ,in folosul comunitatii locale. Ce intentionam noi in incinta strandului municipal Baia Mare? Nimic altceva decat sa revigoram activitatea( de altfel si asa ruinata) ,prin buna dispozitia care ne caracterizeaza pe frecventele Radio Transilvania:concursuri,premii pentru care s-a muncit foarte mult si tot odata sa dam o nota de veselie (ca monotonia este peste tot in viata ) la final de saptamana. Dar iata ca mai sunt inca destui care se pare ca nu pot face diferenta dintre politic si relaxare ! De ce spun asta ? Simplu ! Unul dintre " D-nii " care au adus injurii la adresa noastra si a Primarului municipiului ( nu inteleg legatura dintre noi si primar) era un mebru de partid PC ( il traduceti voi cum vreti pentru mine ramane " partidul comunist ") care era vizbil deranjat de prezenta noastra acolo ,spunand ca suntem oamenii primarului si sa mergem sa ii cantam lui ! Am putut noi sa ii spunem ca nu are treaba primaria cu ceea ce facem noi acolo, el dadea inainte cu primaria si primarul, cu acest aspect dand dovada de prostie crasa .Am redus volumul care de altfel era mult sub unul care sa acopere in proportie de 50 % din locatie si am ascultat doar noi ... Aceasta a fost tentativa noastra din acest an a campaniei " Toata Vara Transilvara ",am vrut,am putut dar nu am fost lasati sa ne facem treaba . Asa ca ne luam "utilajele" si ne mutam acolo unde o sa fim mai bine primiti chiar daca asta v-a insemna sa ajutam dezvoltarea unui alt oras chiar din alt Judet ! In rest toate cele bune si hai sus cu PROSTIA ! .

Un comentariu:

  1. Am citit cu atentie si as putea zice ca m-am mirat enorm la ce-a ce am citit, insa no spun tocmai pentru faptul ca asa cum ai mai spus si tu Edy, nu ma mai mira nimic pentru ca Romania e tara lui Papura Voda ,dar si tara tuturor posibilitatilor, ca realizez cu stupoare ca e posibil orice !
    Acel ,,domn,, in loc sa se bucure si sa incurajeze o acctivitate distractiva si sa incerce sa o sustina,s-au so promoveze in vreun fel, el o inpiedica!
    Parerea mea personala e ca dumnealui are vreun interes politic, insa pacat ca oncaodata politica loveste in ,,noi,, cei care suntem cuminti ,contribuabilul de rand !
    Eu sunt la mii de km de casa ,de tara, de locurile natale, si cand am timpul necesar ascult cu placere ,,Radio Transilvania,, inpreuna cu inca cateva fam. de romani de aici din Palermo ( Sicilia ) Pacat insa ca cei care au avantajul sa va aiba alaturii si in carne si oase nu stiu sa va aprecieze !!! Cu stima Ianos ( Palermo )

    RăspundețiȘtergere

Cum comentati aceasta opinie personala?

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI DE CLICKURI

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI  DE CLICKURI
17 martie 2009 – 16 aprilie 2009

~~~~~ Radio ((( T ))) Baia Mare live here ~~~~~

Ascultati Radio ((T ))) Baia Mare 106,1 Fm

 Pentru a putea asculta radio direct pe site  trebuie sa aveti instalat plugin-ul pentru formatul AAC+.

...Descarca de aici...



Statistica vizite

Al Tau IP Este:
 Top Director Site-uri Yahoo! Statut (Online/Offline) Viziteaza si profilul de aici: Netlog