1/12/2009

Isterie, prostie si toate cele !

Inainte de toate La Multi Ani tuturor. putine de spus legat de urmatorul subiect, pe unde mi-am clatit ochii pe internet si nu numai, am dat de aceasta isterica pe numele ei Adela Lupse. Ce a facut ea? Nimic rau doar ca si-a etalat istericalele in cadrul unei emisiuni( daca se poate numai emisiune) gen "Telepremii". va las pe voi sa imi spune-ti daca gresesc eu si alte cateva milioane de telespectatori printre care si membrii CNA( care de altfel au si amendat-o cu 5000 RON). Se intampla in Romania anului 2009.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cum comentati aceasta opinie personala?

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI DE CLICKURI

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI  DE CLICKURI
17 martie 2009 – 16 aprilie 2009

~~~~~ Radio ((( T ))) Baia Mare live here ~~~~~

Ascultati Radio ((T ))) Baia Mare 106,1 Fm

 Pentru a putea asculta radio direct pe site  trebuie sa aveti instalat plugin-ul pentru formatul AAC+.

...Descarca de aici...



Statistica vizite

Al Tau IP Este:
 Top Director Site-uri Yahoo! Statut (Online/Offline) Viziteaza si profilul de aici: Netlog