3/13/2009

Durere de lene, dar totusi durere!

In primul rand salutare tuturor, celor care mai trageti cu ochiul si pe aici promit sa nu mai treaca asa mare perioada de timp sa nu "pictez" ceva, dar am revenit si eu cu o curiozitate! Mai noul incident din Germania unde un tanar a masacrat 15 persoane in scoala in care a fost si el elev mi-a adus in minte cateva intrebari "la care poate aveti voi vreo solutie ! De cate ori nu am vazut la TV sau auzit la Radio stiri despre Clanurile mafiote din Romania? De cate ori nu am asteptat deznodamantul anchetelor? De cate ori nu am constatat cu stupoare ca nu mai sufla nimeni nimic? De cate ori nu am fost dezamagiti de sistemul juridic din Romania? De cate ori nu am vazut finaluri tragice in lupte de strada in care se folosesc arme de foc, la care noi nu visam, vedeam doar in filme productii SUA ? Parerea mea personala si mi-o asum, este una simpla ...ce "COSSA NOSTRA ITALIANA", ce YAKUZA japoneza sau alte cele...? Caracatita Mafiei Romanesti are intinse tentaculele mult mai bine si elaborat decat restul retelelor de "gen" din lume!A...ca mai scot o data la 1-2 ani un tap ispasitor doar pentru opinia publica, asta ii alta poveste. Asta MAFIE ! In rest tot o apa si-un pamant !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cum comentati aceasta opinie personala?

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI DE CLICKURI

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI  DE CLICKURI
17 martie 2009 – 16 aprilie 2009

~~~~~ Radio ((( T ))) Baia Mare live here ~~~~~

Ascultati Radio ((T ))) Baia Mare 106,1 Fm

 Pentru a putea asculta radio direct pe site  trebuie sa aveti instalat plugin-ul pentru formatul AAC+.

...Descarca de aici...



Statistica vizite

Al Tau IP Este:
 Top Director Site-uri Yahoo! Statut (Online/Offline) Viziteaza si profilul de aici: Netlog