6/18/2008

Adio EURO 2008 ...

Toata speranta echipei Romaniei statea intr-un rezultat pozitiv impotriva batavilor . Dar nu a fost dat sa fie ,am furat-o cu 2-0 este drept un rezultat bun asta in ideea in care Franta si Italia au primit 4 respectiv 3 goluri din partea Portocalei Mecanice,pe care de altfel eu sincer o vad in finala EURO 2008. Poate ca din toata aventura asta am reusit (echipa) sa inteleaga nivelul la care se joaca fotbal la ora actuala.Noi suporterii ramanem cu placerea de a vedea pe mai departe spectacolul sportiv oferit de cele mai bune opt echipe ramase in cursa pentru titlul suprem in Europa. Toate cele bune .

2 comentarii:

  1. dezamagire mare....le dau dreptate nemtilor ca ne-au criticat. am avut un joc slab zic eu. mai ales ca am jucat cu mare parte din rezervele olandezilor.... Cam asha cum zici u Edy o sa fie cred. Olanda in finala...numai ca poate o sa ia bataie de la PORTUGALIA...care normal ca va ajunge si ea in finala:P

    RăspundețiȘtergere
  2. http://cetatea-de-balta.blogspot.com/"

    RăspundețiȘtergere

Cum comentati aceasta opinie personala?

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI DE CLICKURI

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI  DE CLICKURI
17 martie 2009 – 16 aprilie 2009

~~~~~ Radio ((( T ))) Baia Mare live here ~~~~~

Ascultati Radio ((T ))) Baia Mare 106,1 Fm

 Pentru a putea asculta radio direct pe site  trebuie sa aveti instalat plugin-ul pentru formatul AAC+.

...Descarca de aici...



Statistica vizite

Al Tau IP Este:
 Top Director Site-uri Yahoo! Statut (Online/Offline) Viziteaza si profilul de aici: Netlog