6/16/2008

Pana de inspiratie...in Pana MEA !

Se spune din batrani o vorba mare: Daca nu ai un Batran prin zona, sa-ti cumperi ! Nu de alta dar doar asa ai de la cine invata multe si marunte. Orisicum nu vad legatura acestui proverb,cu ceea ce am dorit eu sa astern in cuvinte pe blog,dar e bine sa mai ne aducem aminte din cand in cand de cate o vorba de duh. Revenind la ceea ce ne intereseaza pe noi de fapt ,natiunea romana mai exact la EURO 2008 maine mare meci mare !!! Olanda - Romania de la orele 21:45 in direct la TVR ( altfel nici ca se putea) . Dupa un meci cu Italia in care am vazut cu totii de toate ,faze de ambele echipe ,un Lobont de netrecut,un gol perfect valabil anulat italienilor pe motiv de ofsaid,un penalti ratat de Adi Mutu , adicatele o cu totul alta partida ,amandoua echipele dorind sa isi pastreze sansa de a accede in faza superioara grupelor. Oricum scorul final nu tare a fost echitabil pentru Romania ! Restul ...apa de ploaie . Echipa Olandei calificata deja pe mai departe,poate v-a avea gandirea tuturor romanilor( teoretic si ipotetic vorbind) sa nu lase Italia si Franta sa mearga mai departe ... de aici intelege-ti ce vreti fiecare,dar pana la urma sunt si eu ROMAN CE PANA MEA DE INSPIRATIE ? si sunt mandru de asta ! Toate cele bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cum comentati aceasta opinie personala?

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI DE CLICKURI

Ajuta cu un Click pe Logo la castigarea CAMPIONATULUI  DE CLICKURI
17 martie 2009 – 16 aprilie 2009

~~~~~ Radio ((( T ))) Baia Mare live here ~~~~~

Ascultati Radio ((T ))) Baia Mare 106,1 Fm

 Pentru a putea asculta radio direct pe site  trebuie sa aveti instalat plugin-ul pentru formatul AAC+.

...Descarca de aici...



Statistica vizite

Al Tau IP Este:
 Top Director Site-uri Yahoo! Statut (Online/Offline) Viziteaza si profilul de aici: Netlog